Lilypie First Birthday tickers

Första bil-rundan m Papi...

avklarad!
Väldigt kul att vara ute och åka lite. Vi åkte först till Netonnet, där höll humöret på att svikta TOTALT. Men sen hittade jag en liten oas i mitten av butiken där man kunde köpa kanelbullar för 5 kr. Papi styrde upp lite fika och besöket var räddat =D.
Sen åkte vi till ÖB och handlade lite, lite matvaror bl a. Där inne höll jag också på att tappa lusten. Det hjälpte ju inte direkt att en kvinna med sin hillbilly-snubbe stod och råstirrade på oss ute på parkeringen. Skapligt otrevlig och stirrade hela tiden tills dess att vi körde iväg. Hade sådan ***** lust att hoppa ut ur bilen och lägga henne på käften. Snacka om att dessa humörsvägningar leker med ens huvud. I vanliga fall hade jag bara skrattat ;).

Men de otrevliga Hillbillysarna glömdes snabbt när jag och Papi delade på världens godaste inbakade bolognese-pizzan. Funkade jätebra att dela för den var jättestor och väldigt god även om man hade klarat sig utan hälften av osten. (Ja Mormor jag veeeet, mat börjar bli ett genomgående tema på denna bloggen ;).. kan inte hjälpa det!) Efter ÖB blev det en sväng till Nordic och kollade på möbler, känns ju väääääääldigt frustrerande att se att de sänkt Våran soffa med massor med tusen, just när man inte har råd med den.
Det sved lite =S.
Men för er som ska köpa fina inrednings-grejer, åk dit! De har jätte-fina och billiga saker där nu!


En ICA Maxi-sväng blev det sen och köpte lite matvaror att ha i veckan bara. Ska eventuellt till Citygross i Mantorp och STOOORhandla nästa vecka om vi får låna bil och om vi har tid.
Fanns massor med bra grejor där inne, men likt besöken i alla andra butiker, så förvann humöret i någon korridor på vägen. Hungrig, trött och generellt seg. En dag utan en tuppis är världens pers!!!

Nu ska jag lägga mig i badet och ha lite SPA, tack Papi för de fina skönhetsprodukterna (fick en STOOOOOR Treseme schampoo och en massa Gilette grejor)!!!

Senare ikväll blir det aprikos-kräm och mackor, när jag och Papi stod och disskuterade vad vi skulle laga till middag kom vi överens om att det var precis det vi hade ork till att göra. Så lata är vi ;)!!!

Lite typiskt var det att jag glömde kameran hemma. Skulle tagit massa kort annars ju!!! =S



Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken rundtur. Ni hann med mycket ni. Onsdag kväll tror jag är en toppenkväll för storhandande och så kan ju mormor få se hur det är att vara ute och åka bil men papi :)

2010-01-24 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0