Lilypie First Birthday tickers

Försökte simma lugnt!

Efter en lite lätt kaotisk början på dagen tänkte jag repa mig med ett skumbad!
Laddat m krämer, ellos-katalogen och mobilen.
Var hur trevligt som helst de första minuterna innan jag behövde pinka, igen, igen o igen. Ett jävla spring helt enkelt.
Men sen blev illamåendet bara värre och värre. Det fanns ju där i bakgrunden innan badet med. Men nu känns det mer som håll och sitter högt upp. Plus att de gör så förbannat ont i ryggen och svanken!!!
Det har jag inte kännt av förut, och när jag fyllde på vattnet medans jag satt i badkaret fick jag det aldrig tillräckligt varmt....

Undrar om alla dessa grejer är normala? =S...
Nu har jag fixat mig så ja kan sova tills världens bästa familj kommer. Gud va skönt!

Kul med en liten sammankost, ska bara se till så jag kan hålla mig vaken!


Tjo o tjim!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag är världens mest stolta storasyster =)

2010-01-06 @ 16:32:03
Postat av: Moster L

Haha börjar de bli sent för tant? Här håller vi på o fixar oss:)

2010-01-06 @ 16:42:05
Postat av: Mami

haha! ska bli så kul att ni kommer, men måste sova i förebyggande syfte vettu ;) haha

2010-01-06 @ 16:47:19
Postat av: Moster L

nu säger bönan att det är 243 dagar kvar, fan de går ju undan detta! Det tar sig sa.. pigan.. när hon.. äh, kommer inte på nåt bra. Tack för ikväll :) det var både trevligt och gott.

2010-01-06 @ 23:36:36
Postat av: Mami

Jo precis! Blev ju lite chockad då jag insåg att de gått 1/8 i mitt huvud är det mkt ;) haha. Tack själv väldans treeeefligt!!!

2010-01-07 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0