Lilypie First Birthday tickers

=(!!!

Ligger och vilar i soffan. Efter att ha tjutit mig till sömns för jag mår så förbannat dåligt, men mest pga ens hormoner antar jag. Vaknar av att Katten står och spyr ner hela våran bänk i vardagsrummet och den asdyra bambu-dynan som låg ovanpå!!!
Går ju fan inte o tvätta!

Hoppar upp fort som **** och halkar på en kattspya på golvet. Snubblar och får så förbannat ont i min tå-led som jag skrivit om tidigare. Medans jag satt där på golvet, i spyan. Börjar Katten spy ner vår rya-matta också! Får gå till toan för att spy för jag blir så äcklad av hela senariot. Där rök 1 knäckemacka, det enda jag lyckats behålla denna dag!!! 

Haltandes runt i lägenheten för att torka spyor. När jag sedan ska spola ner pappret jag torkat med. Då blir det stopp i toan!


Give me a fucking break.... detta kan ju inte va sant!


Kommentarer
Postat av: Morfar

Djävlar´s hellvete,,,

2010-01-26 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0