Lilypie First Birthday tickers

En lugn dag idag....

Igår var en jobbig dag av den anledningen att jag mådde så **** illa när jag just rörde mig. Det är väääääldigt svårt att inte röra sig en dag! Sugah J berättade att om man mår dåligt och hittar sin Cravingförsvinner illamåendet!
Jag har ju inte hittat den än. Det är ngt SALT o GEGGIT tror jag. Men vaaaaad?!
Papi
drog till affären igår då jag låg nerbäddad. Gav honom en lista med saker jag skulle testa.
Slutade med att jag fick ett fat med Syltlök, oliver, kapris och frukt. Fifan vad äckligt allting var! Kapris va ok. Men det kan jag ju inte äta som det är. Inte fan var det min Craving iaf. Jag tror vitlöksbröd, chilicheese och marinerade vitlökar är näst på tur att testas. För tom dokument över vad jag provat. Det är en del, men mest grejer jag ska prova. Dessvärre tror jag att det kommer vara något onyttigt. Typ potatisgratäng.
Dagen slutade dock bra med besök av Moster J och Mr C. Mr C utklassade oss totallt i ett fotbollsquiz.
Idag har Papi bjudit hem sin släkt på fika (blev ju ingen senast för Mami hade psykbryt). Då ska han säga till alla. Oj vad nervös jag är. Eg inte för att han ska säga det, utan för att jag vet att han är så nervös och är  klumpig när han är nervös. Detta kan bli hur roligt/bra som helst. Uppdaterar er ikväll!

Innan dess skulle Mormor ev hit. Lite kvalitetstid och skitsnack. Känner mig lite stressad ang lägenhet men vi kollar lite smått.

Papi dukar frukost nu och blev störd över att jag ville inta den i vardagsrummet och inte i vårat kalla kök. Så kan man ju inte göra! "Herregud" tänker han nu. Mina horn växer och snart får han se på Herregud!
Men jag ska försöka låta bli. Han blir så rädd för mig =S.... hehe

Nu ska jag äta! Hoppas bara att det inte blir framåtstupa sidoläge!


Blir mackor med juice. Fan va gott. Nu är jag sugen på pasta, köttbullar med vitpepparstark brunsås. Det blir det sen.

Kramar!♥



Kommentarer
Postat av: Moster L

amerikanska mamis är ju ofta väldigt sugna på "pickles" av någon anledning, så det kanske du kan prova, om du inte redan gjort de :p Härligt att ni ska säga till andra halvan av släkten, ska bli kul! :) & frukost i vardagsrummet framför tvn är ju the shit ! P.s mormor gör sig iordning så fort hon kan här hemma ;)

2010-01-10 @ 11:44:55
Postat av: Morfar

får hoppas att ditt "hormon tugg" är av den nyttigare och billigare arten typ melon eller druvor men lakrits är inte helt ovanligt.

Du kanske skulle skaffa en "woodo" docka som kan avlasta Papi lite :/ (hyresvärden i liten skala med en jätte röv att sätta nålar i).



Själv är jag bakis utan att ha druckit en droppe, en ekonomisk fördel för oss som vill vara fyllesvin men inte har råd. Lycka t mä frulle & gäster !!!

2010-01-10 @ 12:43:30
Postat av: Morfar

Tja! Har gjort flera inlägg, men tydligen inte skickat dem :/ Men det jämnar ju ut sig iom att ngn skickar "blanka" in lägg :P (jag skriver utan att skicka och ngn skickar utan att skriva).

2010-01-10 @ 14:44:33
Postat av: Morfar

=O Nu är ju inlägget där igen!!! Skojar ni med mig??? Varför får inte jag skriva med fet stil?



Vem ska gå mä hunnera? Jag är ju "skengravid" / bakis (vet inte vicket -ja har fan inget gjort :/ )

2010-01-10 @ 14:50:54
Postat av: Mormor

Hjärtat får hoppas att du hittar det du letar efter snart....

2010-01-10 @ 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0