Lilypie First Birthday tickers

Dagen som gått...

Vad skönt att ha fått något gjort idag. Eller eg inte mycket alls men i jämförelse med att ha sovit hela dagarna annars.
Började med en fika med Morfar och Fiffi. Eg skulle vi till Radiofiket. Men det var stängt pga av sjukdom stod det. Hoppas det är okej med Bosse ändå.
Krya på dig!

Så vi åkte till Cirkus-fiket istället. Goda mackor som vanligt, även fast vi gissar på att det varit ägarbyte. Gick sedan till Priso. Efter det blev det hem till Fiffi och Simpa för att dricka kaffe och umgås. Gick sedan till stan för att möta upp Papi och Mr M. Papi hade köpt Björn Borg trosor till mig, vad snällt!
Antagligen för jag gnällt så mycket för att jag inte kommer i mina trosor jag har längre ;).

Han köpte även en jacka till sig. Ibland tycker jag att han är bra lik Morfar. Jackor är det sista han behöver ;). Men de har också stilen båda två, så snygg var den =D!

Sedan gick vi och beställde mat på restaurangen vid First hotell. Sukhothai har flyttat dit och heter nu något i stil med Nangs kitchen? (kommer inte ihåg).
Väldigt mysigt och fint hade de gjort det. Bra personal och god mat.

Såg filmen "2012" hemma hos Mr M. Handlar om jordens undergång. Var väl en, nästan, ok action-rulle. Men vi får verkligen hoppas att det inte sker. För jag pallar inte att sitta i ett flygplan och vejja för tunnelbane-tåg som kommer farande genom luften. Såg jobbigt ut =S....


Nu är det läggdags. Som ni ser har det ju blivit sena kvällen!

Ni glömmer väl inte vad det är för dag imorgon? Det är ju Fredag och då får ni veckans tips!! Ja va kul =D...

Kramar och godnatt på Er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0