Lilypie First Birthday tickers

Bullbaket är igång!




Hej allihopa Kräkan och Räkan här! 

Så då har man vetat att det är bullbak som råder i ca 1 v, kroppen har dock känt av det längre!
Så länge kunde ja hålla mig fr att säga till lá familia!
Är verkligen jätteglad, och även om det är tidigt så är jag glad att jag sagt det till många nära och kära nu.
Känns inte lika ensamt.

Trodde att jag avslöjat mig själv då jag pinkade HELA TIDEN då jag och pappa var o fikade.
Full m dåligt samvete över att inte ha vartit helt ärlig, trodde jag att han kommit på mig!
Min lilla hemlighet var avslöjad tänkte jag. Så som svar på tal på en fråga om varför jag behövde pinka så mkt. Svarade jag ngt i stil m "ja är gravid" fullt övertygad om att han redan klurat ut det.

Men som svar fick jag ngt i stil m "VA e det sant? Hur gick det till?".
Herregud han visste inte. Och nu vill han att jag ska förklara HUR DET GICK TILL MED.
Efter ngn sekund börja vi skratta. Skönt att det var ute i luften.

Berättade senare för resten av familjen. Jätteskönt verkligen och dem är så snälla!

Tack Snälla Moster L för den fina bloggen!!!!
(Fick den av L, väldans fin gest. Nu ska jag bara fatta hur man gör m)




Kommentarer
Postat av: Mormor

Gullig moster va? Som fixar sådana saker. Följer med spänning denna blogg. Kram

2010-01-05 @ 23:46:00
Postat av: Moster L

Yaaay, då var vi igång! O att dömma utav bilden så blir det en söt bulle, eller.. räka.. räkbulle!

Och va skönt att vi kan hålla koll på Räkan där uppe till höger, som en kamera liksom! Just nu försöker jag räkna ut vad som är huvudet.. äsch, vem bryr sig var huvudet är, Räkan är bäst - med eller utan huvud!



PUSS

2010-01-05 @ 23:48:43
Postat av: Mami

Va gulliga ni e!!!

O Moster de e la en Räkbakelse? Då måste ja äta en massa vispad grädde, kaviar o ostbågar ty det är det en Räkbakelse består av. O huvudet e de som inte e svansen! ;)

2010-01-05 @ 23:56:17
Postat av: Moster L

Oj, ja då måste du ju äta vispad grädde, kaviar och ostbågar! E de en räkbakelse så e de, inget du kan rå för ;)



Tack för "heads up:en" om Räkan! Nu ska jag bara ta reda på var svansen är så att jag kan utesluta den sidan ;)



PUSS

2010-01-05 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0