Lilypie First Birthday tickers

Arghhh!!! del 2

Nu är jag arg igen! Nämnde för Papi att jag ska köpa ett par mammamysbyxor. Och han började jämra sig som bara den....

Anledningen, som jag inte fick förklara för honom, till det är INTE fö att jag är stor och på så vis behöver ett par mammabyxor.
Utan för att jag har ganska ont på nederdelen av buken nu. Huggande och molnande värk och då gör det lite ont att ha de mysbyxor (och mina jeans framförallt) jag har här hemma på mig. för linningen sitter precis där i nederkant av buken o det är jätteobehagligt just nu.

För övr har jag och en vänninna redan ägt Gravidbyxor, ty de är suvve då man käkat pizza en hel dag!!!


Där fick du Papi !

BANG ROASTED!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0