Lilypie First Birthday tickers

Är det inte det ena så är det det andra ;)

Idag hade jag mycket inplanerat. Men det blev just inget med det. Hade migrän istället. Ibland undrar jag om man verkligen inte är 80 år. Verkar ju som det. Är som en gammal bil... när en sak väl går sönder så börjar allt gå sönder ;).

Ägnade dagen till att ringa och vara jobbig mot min kära sambo. Men sen kom han hem och vi tog en gemensam tuppis. Efter det syndade vi och åt pizza från Forno Italia. Väääääldigt gott, men äcklades väldans mycket när jag åt det ändå.
Sen drog Papi och köpte ugn 4 kg smågodis. Såg såå gott ut men äcklades av det med. Åt några bitar sen var det dags för att tillbe Porslinsguden. Skillnaden när man är ensam och när Papi är hemma är att man blir serverad vatten och han passar upp på en. Så söt!

Min migrän avtog lite förut när jag tog en liten kopp kaffe. Jätteskönt. Nu ska jag tjata på Papi att han ska spela något roligt tv-spel och jag ska titta på. Helst inte bilspel eller något sådant. Kanske Silent Hill, så kan jag ligga och vara livrädd medans han spelar.

Imorgon ska vi ev gå på stan osv. Vila mycket hoppas jag på, skönt att det är helg. Vilar ju annars också, men när det är helg kan man göra det med gott samvete ;).
Imorgon har jag lovat mig själv att ta lite foton och lägga upp!

På återseende!♥

Kommentarer
Postat av: Moster L

Migrän är inte o leka med, hoppas den försvunnit för gott nu.. :\



dagarna går fort o snart är det dags för mvc ju :) ultraljud, hell yeah!

2010-01-29 @ 23:08:13
Postat av: Mormor

Ser fram emot lite foton.... :)

2010-01-30 @ 00:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0