Lilypie First Birthday tickers

En blandad bild-kompott!!!


På väg ifr Norpan efter middag hos Morbror P



Papi med parkeringbiljett hehe



Papi visar sin fina sida. En av de många =)



På väg ut till Citygross dagen därpå. Jag var krasslig. Stannade för att tanka, oss!!!




Haha på min tid köpte man tuggummi eller studsbollar!!!




Tankade lite, igen! Obs, ingen rostad lök nästa gång. Får sura uppstötningar av det. Usch



En av 10 000 duvor som nu bor på våran balka och låter lustigt. =S=S=S








Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Har en tävling på bloggen som nog skulle passa dig! =) Kika gärna in! Kram kram

2010-02-10 @ 18:53:19
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Snyggisar!!!!!

2010-02-10 @ 21:03:41
Postat av: Anonym

nu har ja läst hela bloggen!!!!!!



O ja känner igen mig i såååå mkt....

ja har haft svettattacker hela graviditeten...sen vecka 1 typ....fick sova me en stor fläkt i nyllet de första 4 månaderna...sen sov vi me öppet fönster tills de börja bli minus grader...nu sover ja me ett litet linne o inget täcke!!!!

o inatt va de -10 ute....men ja hade attacker så ja va tvungen o sova me öppet fönster....mannen höll på att förfrysa!!! hahahaha



en annan lite kulig sak som stämmer på mig om de blir en pojke e dessa:



• du blir vackrare under graviditeten ( givetvis )

• du inte var illamående de första tre månaderna

• högra bröstet är större än det vänstra (ja det stämmer...ser konstigt ut )

• du vill äta salt och proteinrik mat, som ost och kött

• du får torr hy

• du lägger din ålder då du blev befruktad till numret på månaden du blev befruktad och svaret är ett jämnt nummer

• du fått tjockare och blankare hår under graviditeten !!



De e typ de som har stämt på mig!

De sägs att de e en tjej när man e illamående för att tjejer e mer bevärliga! men vem vet! (=



Jag va i början av min grav i somras....o de va SSÅÅÅÅÅÅÅÅ jobbigt!!!! ja tålde inte solen o värmen....fick panik!

hoppas de blir bättre för dig på sommaren! ((=

2010-02-11 @ 00:44:35
Postat av: Mariah Rivera

nu har ja läst hela bloggen!!!!!!



O ja känner igen mig i såååå mkt....

ja har haft svettattacker hela graviditeten...sen vecka 1 typ....fick sova me en stor fläkt i nyllet de första 4 månaderna...sen sov vi me öppet fönster tills de börja bli minus grader...nu sover ja me ett litet linne o inget täcke!!!!

o inatt va de -10 ute....men ja hade attacker så ja va tvungen o sova me öppet fönster....mannen höll på att förfrysa!!! hahahaha



en annan lite kulig sak som stämmer på mig om de blir en pojke e dessa:



• du blir vackrare under graviditeten ( givetvis )

• du inte var illamående de första tre månaderna

• högra bröstet är större än det vänstra (ja det stämmer...ser konstigt ut )

• du vill äta salt och proteinrik mat, som ost och kött

• du får torr hy

• du lägger din ålder då du blev befruktad till numret på månaden du blev befruktad och svaret är ett jämnt nummer

• du fått tjockare och blankare hår under graviditeten !!



De e typ de som har stämt på mig!

De sägs att de e en tjej när man e illamående för att tjejer e mer bevärliga! men vem vet! (=



Jag va i början av min grav i somras....o de va SSÅÅÅÅÅÅÅÅ jobbigt!!!! ja tålde inte solen o värmen....fick panik!

hoppas de blir bättre för dig på sommaren! ((=

2010-02-11 @ 00:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0