Lilypie First Birthday tickers

Trevligt med fika!

Träffade Gummsan och Söta C på Chiccolata i stan. Jag ät en bakad potatis med skagenröra mmmm. Gummsan tog samma röra fast till en baugette. Satt och pratade en massa och hade det jättetrevligt!
Pratade om allt och inget kan man säga.

Sen kom Papi förbi en stund. Han åt en snabb lunch, sen gick han för att skriva kontrakt hos Stångåstaden. Då jag hörde att det låg ute vid Tornby city (el vad det heter) och inte 20 m från där vi satt så var jag inte lika benägen att följa med ;).
Jag och Marre åt varsin efterrätt =D!

Moster J kom en liten sväng. Papi han komma tillbaka med kontraktet och jag fick kela lite m Söta C!
Sedan gick vi allihopa. Gummsan hem till sig och jag och Papi gick till en bokaffär på vägen hem. Hittade jättebra saker där. Vill ha! Ska nog ha med ;)!
Sedan gick vi in i en butik som säljer aftonkläder och har världens rea. Sa till Papi att jag ville gifta mig, men vet inte varför jag sa så. För det vill jag ju inte!!!
Men det har jag förklarat för honom nu, att jag bara stod och gnällde. Känns som att det skulle vara lite väl mycket på en och samma gång. Det får gärna vänta i några år tack! =D

Men någon gång i framtiden vill jag ju det förstås. Tror det var mer grejen att jag alltid velat vara gift när man skaffa barn som spökade. Men nu blev det ju inte så. Och det går ju lika bra för det =D!

Väldigt fina saker hade de ändå att titta och faccineras av!


Papi undrade om vi skulle gå och sätta oss på Bishop arms. Så det gjorde vi, han tog en öl och jag en läsk. Så delade vi på en pommes-korg med aioli. Väldigt gott men för flottigt. Mmmm-känslan avlöstes av spykänslan =S!!!
Väldigt trevligt att sitta där med Papi fastän jag var sååååå trött. Luktade väldigt illa om de andra gästernas mat och mitt humör spelade mig ett spratt då jag lekte med tanken att göra krokben med alla ölbärandes människor som gick förbi mig =S.
Kände mig lite sur emellanåt m andra ord.

Sen gick vi till Åhlens på vägen hem och gjorde helt sinnessjuka fynd. Papi köpte ett par skitmysiga tofflor åt mig som jag ska ta kort på och lägga upp!
Sen drog vi till Hemköp och hamstrade Felix gulaschsoppa som visade sig vara så god!!!

Tanken var när vi gick från Chiccolata att jag skulle gå hem för att sova. Så är skaaaaapligt trött nu, känns som en ganska dum tid att gå och lägga mig dock =S. Men ett kärringvil har ju aldrig skadat!


Kommer med bilder fr idag då kameran är laddad =D!



Kommentarer
Postat av: Moster L

ååh, bakad potatis.. när vi var iväg på "tornby fast utan ikea och ikano" så var jag grymt sugen på de men de hade endast skagenröra, och det är ju inte gott nånstans.. skinkröra skare vaa! all the way, skinkway or the highway som man brukar säga..



ladda kameran RÅÅÅ, inte svårare än så ;)

2010-02-03 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0