Lilypie First Birthday tickers

SNÖÖÖÖ

Gud vad det snöar!
Kan det inte sluta snart? Kul att jag dessutom inte "ska" va ute i kylan pga händerna. Lätt, med tanke på att det är IIIIISKALLT även inne!

Nu håller jag på att tappa upp ett bad! Ett jättevarmt bad. Ska bli skönt. Sen tänkte jag använda "bad-brus" som jag fick av Morfar =D. Vad mysigt!

Jag som beställt mina gymnasie-betyg från Anders Ljungsteds blir lite konfundersam då inte ens hälften av de ämnen jag gått står med i dokumentet =S. Usch vilka bestyr det ska vara att få tag på ett litet litet papper!!!

Senare ska jag ev luncha med Gummsan, Söta C och ev Moster J. Gud vad Söta C tog i från tårna då jag ringde tjejerna ;). Blev inte glad då jag tog mammas uppmärksamhet ifrån henne hehe.
Sen ska vi skriva kontrakt på nya lägenheten hos Stångåstaden.

I helgen ska vi till Norrköping och fira min svåger aka Morbror P =D!
Ska bli väldigt trevligt och ser fram emot det!





Mysigt utanför Stångebro gatukök då vi var där senast =)

Kommentarer
Postat av: Moster L

Åhh, Ljunkan och betyg.. orkar nästan inte ens kommentera eländet :P ¤morr¤ Vad jag fick kämpa för mina betyg, dom hade tagit bort sånna som jag t.o.m hade dokument på att jag gjort. men de löser sig ju oftast.

Ska bli kul när ni kommer hit!

2010-02-03 @ 12:46:37
Postat av: Mami

Vette **** hur jag ska lösa det bara som får hämta mina betyg via stadsarkivet. Nu när man mår dåligt titt som tätt orkar man ju knappt andas än mindre ringa o bråka om sånt. men måste ju göras =S! jaja kraaaam

2010-02-03 @ 19:25:03
URL: http://saraopyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0