Lilypie First Birthday tickers

Sååå soligt....

Sitter i vardagsrummet nu. Det är så soligt och vi har inga persienner!!!
Varmt som faan!

Sprutan gjorde inte alls ont. Men jag törs fortfarande inte ens tänka tanken på att ta den själv.
Usch vad varm jag är. =S
Mår helt Ok dock =D. Bara väääldigt trött, sov inget inatt pga sura uppstötningar, jobbig katt och mardrömmar om sprutor haha jag är en sån mes ;). VAken hela natten i stort sett. Låg och stirrade i taket. Men sov ngr tim imorse.

Min mob hänger sig här nu också! Jag som tänkt och ringa här nu. Touch-screenen funkar ej. Bra då jag bara har touchscreen och nästan inga knappar.... =S=S. Jäkla telefoner asså. Hemtel är inte laddad heller!

Nu duscha för jag är kokhet. Sen kärringvil i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0