Lilypie First Birthday tickers

Ojoj....

Trodde jag tålde pumpa-kärnor. Ätit det ett flertal gånger förut. Men tydligen hade jag fel. När jag åt ett par frön förut så svullnade halsen igen fullständigt och fick världens tyngd på bröstet. Slutade med att jag låg i sängen med en hink bredvid och mååådde vääldigt dåligt. Papi var med och höll om mig. Vilken tur att jag har honom.

Var riktigt otäckt. Men nu mår jag mycket bättre. Lite mat i magen har jag fått i mig också. Papi fixade Gulash-soppa och det var väldigt gott. Tyvärr har jag ätit väldigt dåligt idag men den där allergichocken var ju inte planerad direkt.

Pratade med Gummsan och hon sa att jag har sådan oflyt med sådana saker och hon har verkligen rätt!
Det här är ju väldigt ironiskt!
Att det alltid är NÅGOT fel =S.

Hade planerat ett långt inlägg men det får bli imorgon ist. För nu orkar jag inte. Blir att sova nu direkt.

Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Moster L

nu vet vi ialf att pumpafrön ska vi inte bju' på.. de har visserligen aldrig hänt och skulle väl inte hänt även utan allergichocken.. trist för dig ialf :( va skönt det kommer bli när illamående och tröttheten sakta men säkert försvinner och du slipper vara förkyld/ha ont i kroppen! håll ut så kommer de snart :)

2010-02-02 @ 22:45:52
Postat av: Mami

Ne fi inga mer frön te Mami thank u very much ;)! Jo ser fram emot att "bara kunna njuta" =D. Men den v e ju inte långt bort enl de som vet som sagt. hoppas hoppas =D

2010-02-03 @ 11:54:40
URL: http://saraopyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0