Lilypie First Birthday tickers

Mår bättre idag!

Tjohoo... även varit utomhus. Kors i taket!!!

Fiffi hörde av sig och vi tog en fika på Waynes. Fick e Alla hjärtans dag present av henne. Jättesnällt!
Vi snacka om allt möjligt. Efter det blev det lite spontan-shopping.
Jag köpte en topp, underkläder och en jäkla massa blekning. Jag behöver ha 3 st förpackningar för att täcka en cm utväxt. Jobbigt, de flesta klarar sig på en fpk. Men har så tjockt hår även fast det är urtunnat.
En del säger att det blir mer tunt under graviditeten (vilket jag inte skulle gnälla över ;)..) och en del säger att det kan bli tjockare. Hua det vill jag ICKE!!!

Var inte överdrivet motiverande att va i provhytten heller. Kan inte för mitt liv förstå att man går upp så dant, jag som tyvärr kastar upp HELA TIDEN nästan. Visst sen kan ja ju förstå att fostret väger och så, och fostervattnet.
Men jag är i v 10 bara och de där sakerna väger nästan inget ju!!!
INTE KLOKT


Sen hörde Mormor av sig, hon kommer förbi hemma hos oss en sväng. Trevligt. Hade tänkt att gå och handla på hemvägen men blev pink-nödig IGEN. Så fick springa hem, utan vare sig mjölk bröd el fika. Nu är Mormor så snäll att hon fixar lunch!
Vad snällt!!!
Sådana grejer är verkligen guld värt just nu!!!

Tack och hej så länge..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0