Lilypie First Birthday tickers

Lunchdags

Hej Allihopa!

Igår innan jag skulle gå och lägga mig var jag tvungen att kasta upp rejält. Skittrist och kom verkligen oväntat. Så när man gick och la mig så hade jag skapligt med sura uppstötningar =S.
Sov verkligen asdåligt. Mest för jag var rädd för sprutan på morgonen. Vaknade hela tiden och kollade på klockan för att se om det var dags. Inte kul att bli väckt av sin fobi ;).

Men som jag sagt tidigare så sköter Papi det här skitbra!
Det är inga krusiduller där inte ;). Men imorse mesade han lite med nålen så det gjorde lite ont. Så han stack mig igen och då gick det bättre =). Jag var helt överlycklig då han gett mig den. Vi klarade det, tänkte jag!!!

Papi är så rädd för att nypa mig i fläsket med. Han är så rädd om mig. "-Jag fick inte tag i något" sa han. Yeah right!!!
Så söt =D!!!
Så nu är det bara 364 sprutor kvar =O hehe. 


 Är lite nervös för läkarbesöket om 14 dgr. Då ska jag ta ett blodprov för att se om det blodförtunnande är starkt nog. Problemet är att labbet inte öppnar försen kl 10. och sprutan måste va tagen som mest 3 tim innan. Alltså som tidigast kl 7. Men då är ju Papi på jobbet.
Jag kommer nog dessvärre inte klara det, absolut inte om det gör ont när jag gör.

Morfar kan jag deffinitivt inte be, han skulle svimma då ;). Han är och har jämt varit så orolig om oss barn. Men lutar åt att jag kanske sover hos Gumsan den natten. Hon har erbjudit sig att hugga mig ev om jag inte törs själv! =D


Idag ska jag fika med Partymama Jo. Jättelängesen och ska bli skitkul att träffa henne. Vi jobbade ihop på Mezzo för ett tag sedan. Nu en färdig mat-rätt. Wallenbergare ;)

Kommentarer
Postat av: Morfar

=O ja ä skeptisk!

2010-02-10 @ 16:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0