Lilypie First Birthday tickers

Huungrig

Papi kom hem nyss. Kul men nu tjaffsar vi om vem som ska fixa maten. Papi vill skaffa take away. Jag vill ha lagat. Men Papi orkar inte skaffa take away och jag orkar inte laga. Snacka om i-lands problem!

Men jag hade ändå tänkt göra matlådor, har en karl här hemma som pikat att han knappt har ngr matlådor kvar och att de få som är kvar är mindre goda.
Samtidigt har jag en far som lyckats få sitt bankomatkort uppkäkat av bankomaten. När han sedan kom hem så hade en av hans två söta hundar kommit åt kylen och allt där inuti. Han har flyt han!

Så det lutar åt att göra ett par matlådor till grabbarna tror jag hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0