Lilypie First Birthday tickers

Hemma igen!!!

Väldigt trevligt  var det i Norrköping. Alla i La Fmilia var jättemysiga. Men det hade man ju redan haft på känn... Morbror P är en så himla hyvens prick!!! ;)

Väldigt god mat och fika. Kul att få se hur de har det där borta i Nkpg. Synd bara att man är så trött av sig. Kändes som att man satt och såg helt vinögd och vimmelkantig ut.
Jättenöjd med dagen. Nu har jag lite ont i huvudet, ska vila lite i soffan. Sen däckar jag nog direkt!!!

Mer updatering imorgon!


Sov så sött allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: Morfar

Du har rätt det var mkt trevligt och maten alltid god hos dem, lättpratat och underhållande "kid´s".Tyvärr kan jag dragit på mig "mörkerkörningsmigrän", så nu blire ett par bira & vinäger chips (om jag ändå ska må dåligt i morgon)! Tack för idag / over & out :)

2010-02-06 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0