Lilypie First Birthday tickers

Hemma från fiket!

Nu har jag fikat med Moster S. Väldigt trevligt, var så längesen. Måste ses snart igen. Bli nog att åka ut till henne ngn helg med Papi och umgås =)!

Efter att hon gått så kom Familjen J förbi fast inte Prinsessan. Hon var på dagis. Hon har varit sjuk så det var skönt att höra att hon mår bättre sötnosen.
Lille Prinsen var dock med. Han har opererats och varit jäääätteduktig. Oerhört gorgeous i sin Mowhawk var han med. Snygg pöjk det där... jag siar hjärtan som kommer krossas i framtiden ;)!

Väldigt trevligt var det och nu ska jag vila lite. Känner mig seg men mår relativt ok faktiskt. Men sen har jag inte ätit lunch än och då blir det väl annat =S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0