Lilypie First Birthday tickers

Hejsan!!!

Igår var en väldigt bra dag. Väldigt längesedan jag och Papi hade tid att umgås. Helt själva. Var hur mysigt som helst. Vi hade kommit överens om att inte köpa något till varandra i Alla hjärtans dag-present. Vi har varken haft tid eller ork att skaffa något och tror att både två såg fram emot att bara umgås istället.
Vi slängde ihop lite Texmex av absolut ingenting. Det blev jättegott! Guacca och salsa till Mmmm!

Grymt trevlig dag med Älsklingen♥. Dock var jag ju lte tråkig och somnade typ kl 20 eller något haha.

Idag kommer Morfar hit och fikar. Trevligt! Vet inte riktigt om jag ska laga brunch, duka upp med fika eller bara "vanlig" frukost, eller kanske ALLT =D!

Sedan kommer Moster L, det känns som att det var så längesen vi sågs. Ska laga något riktigt gott till oss då med. Tror hon kommer vid 15.30-16.00 något sånt. Så det blir ju perfekt.
Känner mig nämligen lite piggare så tror att jag kan dona lite hemma. Vad jag har saknat det kan jag säga. Har ätit alltför mycket färdigmat. Take away också förvisso men tänker mest på micro-mat eller bara knäckemacka. Ibland utan något på. Idag ska jag laga något GOTT!


Imorse gick det sådär med sprutan, jag har ju kunnat hålla i sprutan själv (när den väl är insatt). Men idag åkte jag tillbaka till stadie 1 vilket innebär att jag ligger gömd under två täcken och bara gnäller ;). Jagar upp mig själv. Sprutan känns verkligen ingenting. Blir så trött på mig själv!


Nu ska jag fixa lite  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0