Lilypie First Birthday tickers

Glad Alla hjärtans dag!!!

Men inte för Papi. Han däckade halvvägs in i filmen han övertalat mig att se ist för slutet av Melodifestivalen. Så gör han jämt! Övertalar mig att se någon film som jag sen blir ensam om att få titta på ;).
Kollade på en till film efter det =). Katten och Papi snarkade för fullt!

Idag sprutade jag in vätskan ifr sprutan igen OCH tog ut sprutan. Men tittar fortfarande inte då han sticker mig. Lite för otäckt. Fick mitt första blåmärke ifrån gårdagens spruta med. Det var ju inte alls så farligt!!!
Trodde det skulle bli ett jättestort märke men det var verkligen jättelitet, så det är ju positivt!

Idag blir en lugn dag för oss. Ska bara mysa!

En ♥-lig kram på Er alla!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Duktig du är med sprutorna hjärtat. Så stolt över dej...skulle inte fixa det själv.

2010-02-18 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0