Lilypie First Birthday tickers

Fredagen!

Mötte upp Kusse Å. Skulle luncha. Men som vanligt sprang vi omkring som yra höns. Mötte Sugah J!!!
Hon var nöjd som tusan för hon hade en "prova på"-arbetare på jobbet som skötte sig skitbra. Vad kul!
Roligt med eldsjälar som tar för sig lite och inte är rädda för att ta i!

Jag och Kusse Å yrade vidare. Hamnade till slut på Tacobaren i Burger King. Stället vi bestämt ifrån början hehe!
Det var Ok men verkligen inget mer. Lämnade inte mkt åt fantasin. Inte mkt mat... Men Ok om man är hungrig som tusan vilket vi var. I guess...

Satt där och snackade väldigt länge, tiden går fort när man har roligt!
Gick till en skobutik och hittade världens finaste skinstövlar för 450 kr =O!!!
De skrek mitt namn. Jag som behöver stövlar. Faen att man är så pank.

Tänkte precis gå och hälsa på Sugah J i butiken och vara lite jobbig mot test-arbetaren ;). Men kom på att jag hade en massa saker undanlagda på Hm som jag ville hämta ut!!!
Köpte dock inte allt utan ett par mamma-jeans. Jaaa jag vet att det är tidigt att köpa det nu i v11. Men säg det till mina gamla jeans som inte vill vara med i matchen längre!!!
Måste ha nya byxor helt enkelt för kan inte ha mina gamla. Då känns det ju ganska dumt att köpa "vanliga" jeans. Även om det kändes väldigt Deffinitivt att stå och prova mamma kläder. Blev lite kallsvettig hehe...


Hade totalt missat det och därefter fick jag asbrått till Gumsan och Gubben om lagat middag till mig. Vilken lyx!!!

Blev Biff med grönpeppar-sås. Köttet hade Gubben tilllagat helt perfekt!!!
Tror att jag satte i mig ½ av all sås de gjorde (och det var ju en del), den var jättegod även om det trevliga paret hade lite åsikts-skiljaktigheter om hur den skulle tillagas ;).
Gumsans bananpaj var ju inte helt dum den heller!!!

Det var väldigt gott och trevligt som alltid! Snart blir vi grannar med!
Kollade på en Beck-film i Blueray. Fan vad bra bilden blir!!!
Helt fantastiskt. Tur att man inte är skådespelerska. Man ser varje litet skönhetsfel ;).

Gumsan var tvungen att pumpa bröstet. Det smällde till som fan och jag trodde något smällde i bröstet. Gumsan tyckte jag var rolig och berättade att det var burken som lät hehe.




Sedan var det ju bara att möta upp en trött, full, utkastad men glad Papi på stan för att gå hem. Låter värre än vad det var. Det gör det alltid. Papi somnar nämligen jämt ute ;). Så party är han haha...
Somna som en stock när han kom hem!
Så söt hehe...


Nu äta burgare :) skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Låter som en väldigt trevlig dag...

2010-02-18 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0