Lilypie First Birthday tickers

Efter den sena lunchen...

mötte jag upp Gummsan och Söta C på Waynes. Beställde en Is Chai Latte, blev lite väl mycket med all den mjölken. Stackars Gummsans öron blödde nog när hon väl gick från fiket. Gud vad jag pratar ibland. Jag ska försöka skärpa mig med det där!
Men fikan var trevlig, som alltid när man träffar tjejerna. Men Söta C sov ju bara. Jag som ville kela lite ;). Får bli till nästa gång.

Sen mötte Papi upp mig och vi gick till Clas Ohlsons och köpte precis ingenting. Drog till Hemköp och köpte lite grejer (bl a SEMLOR, jag har varit såååå sugen på det på sistonde!).
Men väl på Hemköp kom vi båda två på att vi eg var sugna på KORV MED BRÖD. Jag har läst på grundligt om hur det egentligen ligger till med Coca cola-drickande, blev överlycklig då jag såg på livsmedelverkets hemsida att det inte var farligt försen man drack mängder som 2l-3,3l om dagen. Kommer inte ihåg vilket men är inte ens i närheten av det ändå!
Dricker inte ens 1 l cola i månaden. Men kan tycka lite är gott. Så jag tänkte att en Cola till korven kan jag gott dricka med gott samvete!

Men då vi väl tagit oss till Sibylla så hade de stängt! =O
Jag drog till Hemköp (IGEN) och köpte maaassor med Cola och Papi drog till Stångebro gatukök för att köpa korv.  Ligger inte jättelångt härifrån men för en korv är det långt kan man tycka!

Hahah nu kom han hem så nu ska vi äta. Jag är lycklig!



Kommentarer
Postat av: Moster L

bra läge att bo mellan sibylla och stångebros gatukök :p inte långt ifrån mcdonalds eller burger king heller..

va de gott då?!

2010-02-01 @ 20:50:22
Postat av: Mami

Ja vi gillar läget!!! ;) haha.... fast lite dumt e de ju allt haha. Maten va sviiingod. Blivit helt såld på korv mmmmm va gott hehe

2010-02-01 @ 21:42:54
URL: http://saraopyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0