Lilypie First Birthday tickers

Dagen som gått!

Inte gjort ett dugg. Jag som inte mått så jätteilla pga graviditeten. (Hugger i livmodern som tusan tydl. Men det är tydligen vanligt).

♥Morfar är dock jättesjuk. Ligger hemma hos sig och försöker kurera sig i feber!!! Kurera dig nu!!!
Det är ju något som går, har själv, och har lite av hans symptom. Men han har åkt på en redig dänga!



Varit lite dålig på att skriva. Men ibland är det ju så. Nu kommer Papi med pizza!!! Hoppas jag kan äta ngt, på kvällarna mår jag så dåligt!


Kram

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas att huggen snart försvinner. Jag minns att det ömmade konstigt i början.



Jag tänka tipsa dig om att du kan vinna hemligt klädpaket från Lipfish hos mig nu, så söta kläder!



Jag önskar dig en fin kväll!

2010-02-11 @ 21:40:13
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0