Lilypie First Birthday tickers

Bloggen har buggat lite...

Försökte skriva ett inlägg igår men det funkade inte!!! Blev lite frustrerande för hade skrivit ett låååångt inlägg och postat det TVÅ gr. Dock behöver man posta det TRE gr innan något händer nu förtiden. Jag blev ju lägligt utloggad efter de två gr så allt försvann!!!

Orkade inte skriva om allting. Korfattat så kom Gummsan och Söta C hit efter att de hade varit på Baby-sång. Gummsan skrev i ett sms till mig att hon skulle komma efter baby-sängen. Tänkte att "hon kommer säkert efter att Söta C vaknat måste hon mena". Men efter att ha läst gummsans blogg så fattade jag att det var sång hon menade hehe.

Vi åt Schnitzel med pommes, rödvinssås och ärtor. Semlor lite senare såklart det var ju Fettisdagen!
Till middag åt vi Pytt i panna. Blev en heldag verkligen. Jättemysigt... Var väldigt trött sen och mådde illa men det var det värt =D!

Idag slutar Papi vid kl13.00. Vi ska kanske hem till hans chef sen och kolla på hans kattungar. Givetvis är det min "favorit-ras" med =D. Ska bli så roligt!

Måste fixa lite frukost. Det är det tråkigaste målet att fixa på hela dagen för man e ju så hungrig! Måste skaffa risifrutti igen. Det var guld att bara ta fram och äta...

Höres sen!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Risifrutti är bra...köp hem det gumman :)

2010-02-18 @ 14:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0