Lilypie First Birthday tickers

Blir nog en bra dag idag!

Nu har jag varit uppe i några timmar. Inte ätit än, vilket är dumt för då mår man ju så illa. Bredde mig nyss 2 mackor med skin-mjukost och hällde upp ett glas mjölk. Mjölk mår jag oftast lite dåligt av, men jag var verkligen inte sugen på vatten el juice =S.
Mackorna börjar kännas mindre roliga. Ibörjan var det jättegott men nu känns den där osten bara tung... =S.

I igår drack jag nyponsoppa innan jag ens gått upp. Blandat med lite mjök. Vet att det låter lustigt men det är för att det ska bli tunnare och lättare att dricka. På en del dagis gör de så. I vilket fall var det jättebra för jag är så *** hungrig på natten och morgonen. Skönt att inte vakna upp sen och känna att man håller på att dö av hunger. Rekomenderas starkt!


Sprutan gick jättebra att få idag! Är inte lika nervös längre. Men ser ju inte fram emot det direkt. Att ta den själv är långt bort. Viljan finns VERKLIGEN. Inatt fick jag tom lite sömn, och var tvungen att vakna upp för att få spruta kl6. Sedan kan man ju inte somna om igen. Skulle varit skönt att kunna ta den själv.
Men det är en spärr i hjärnan jag måste ta mig över. Är mest rädd för att svimma när jag tar den. En gång svimmade jag och föll till marken av ett stick i fingret hos doktorn HAHA. Moster L en ticker på sidan kanske??? Bara 362 kvar nu Hehe

Nej nu ska jag inte prata om de där ruggiga nålarna mer hehe.


Idag var det tänkt att jag skulle luncha med min kusin. Men kan ju inte ringa på min mob hehe och hon är aldrig online. Får se om hon kanske ringer på. Tills dess ska jag se hur mycket jag har kvar på kontot för man har ju fått lämna en del av ens kronor på Us och Apoteket kan jag säga =S.
Se lite hur man mår efter frukosten nu med. Är så dumt at vänta så här länge med att äta. Vet ju nu att det kommer dröja innan jag mår helt ok. OM man får må helt Ok. Men det märks...

Idag ska Papi visa upp företaget för arbetare inom samma koncern ifr olika städer som kommer och hälsar på. De ska luncha sedan på Frimis. Sedan blir det väl partaj för de antar jag, middag och massa roligheter för dem.
Kul att han ska ut och hitta på grejer!
Kan vara bra att han får vara ute och partaja av sig. Han brukar jobba så mkt, övertid helger osv. Däckar i soffan så fort han kommer hem.
När han väl vill hitta på något så är ju jag så tråkig ;). Vi går och lägger oss tidigt och galej för mig är nu förtiden att kanske hålla mig vaken under hela Let´s dance. Men jag lyckas sällan, bara 1 gång det gått HAHA...
De har hyrt en hel våning med rum på Frimis, så Papi sa att de fick sova där om de ville. Tycker det är lite lustigt. Jag menar våran lägenhet är ju närmare krog-stråket än vad Frimis är.
Men å andra sidan "slipper" jag ju en karl som ska komma hem och pussas med en öl-luktandes andedräkt. Som ska ligga och prata och ha sig. Det är ju lite mysigt att bo på hotell med.
Vi får se hur han gör...



Skriver mer sen... hej o hå


Kommentarer
Postat av: Moster L

Hahaha en tickers på sprutorna! :P

Sprutor är ju aldrig roliga, o absolut inte när man måste ta SJÄLV.. men snart har du nog kommit över det där hindret och tycker inte att det är läbbigt alls, o svimma får du verkligen inte göra!

O idag så är det ju fredag så du får ta ett långbad o locka håret och korka upp juiceflaskan, för ikväll är det väl massa bra på tv.. partyparty vettö!

2010-02-12 @ 12:51:53
Postat av: Mami

Ja ja ser ju mer fram emot att sluta ta sprutorna än förlossningen typ hehe :). För graviditeten är ju ändå mysig, även fast man mår illa. Sprutorna e BARA jobbiga ;)

2010-02-12 @ 13:57:32
URL: http://saraopyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0