Lilypie First Birthday tickers

Besök av Morfar!





Morfar kom hit och fikade lite.
Det var väääääldigt bra, för har mått så dåligt nu imorse. Så då fick man i sig lite frukost iaf!
Äggmacka med kaviar. Trevligt att få snacka lite skit med farsgubben. Han fick brått iväg på Akupunktur. Han säger att det är den enda "turen" han har, AkupunkTUREN. Hahaha han är för rolig.
Det där jätte-enerverande illamåendet är tillbaka!
Dont get me wrong, har mått illa heeela tiden! Men nu senast har det varit mkt bättre och inte alls lika mycket.

Tillbett Porslinsguden alltför många gr idag redan. Inatt få jag gå upp en gång för att göra det. Börjar bli jobbigare och jobbigare att somna. Får såå mkt sura uppstötningar så fort jag lägger mig. Är jobbigt. Jag brukar ju vara så trött.
En sak är säker, den där Räkan är en riktig BUSUNGE!!!
Busar för fullt med mig, Räkan kommer passa gott med Prinsessan! Hon är allt lite busig hon ;).  Henne saknar jag också för övrigt. Måste våldgästa familjen snart!!!


Fick en Ul-bild av en gammal kompis Lizzie via mail, jättespännande att se. Tack så mycket!!!
Börjar bli nervös för mitt Ul som är nästa v nu =O


Nu måste jag se Two fat ladies på 8an! De är svinroliga =)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0