Lilypie First Birthday tickers

Sena kväller!!!!

Oh fy vad sent jag är uppe nu!
Grabbarna sover sedan länge. Jag har hunnit med att diska, plocka lite och fixa m lite julmat. (En behövlig rengöring av micron är gjord också. Jag o Linus är inte riktigt ense om vem det är som micrat med en nappflaska LIGGANDES i micron, men någon är det ;)...).
Har vilat också! Bara suttit och inte gjort ngt. Det förtjänar jag. Men usch vad tiden rusar iväg då!

Slagit in lite julklappar också. Nu ligger det ett par stycken under granen. Man börjar ju bli lite nyfiken ;)!


Liam har börjat skratta väldigt mkt! Det gjorde han ju iof väldigt tidigt. Vid 4 veckors ålder log han redan massor. Bm Lena var så imponerad ;).
Men nu skrattar han högt när man "Mumsar" honom på halsen/nacken. Eller när jag bara busar m honom generellt.
Han ler när han ser mig också. Förut brukade jag mötas av ett leende då jag själv satt och log mot honom. Nu kan jag sitta och göra annat, helt utan att le. När jag sedan kollar mot tex vagnen där Liam sitter så ser jag att han sitter och tittar på mig och LER stoort =). Gud vad det värmer! Helt underbart.

Den 18 november vände han sig fr mage till rygg första gången. Jag och Linus blev helt chockade. Det var ju verkligen tidigt. Och nu i onsdags körde han en vändning också.

De senaste veckorna har han även hajjat hur skoj det är att slita av mamma (och andra långhåriga) håret. Jag fatta aldrig varför folk sa att man blev tunnhårig när man ammade. Nu vet jag: - ammar du så har du ett litet barn, ett litet barn sliter av ditt hår!. Jag som trodde det var ngt hormoniellt! ;)

Liam har börjat böja på benen då man håller honom under armarna och "studsar" med honom i luften. Han är "med" på ett annat sätt. Mycket roligare än de där sladder benen han hade förut ;). Men alltid lika söt med både  sladder- och hopp-ben :D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0