Lilypie First Birthday tickers

Hej!

jag måste verkligen bli bättre på att blogga! men det är så SVÅRT medans man ammar (som jag emellertid JÄMT gör ;)...) och med onda leder.
För tillfället ammar jag medans jag har datorn "framför" liam på kudden. Går sådär kan jag ju säga. Inte så smidigt. Liam fiser som bara den på datorn så han visar ju verkligen sitt misstycke =S!
Så hur ska man göra då? Använda trådlöst tangentbord? Blogga via mobilen? Men jag har inget trådlöst tangentbord o kan inte surfa via min mob (o även om jag kunde det så funkar inte t9 på min mobil. fatta hur lång tid det skulle ta att skriva ett inlägg, o hälften av gångerna med vänster-armen!
Att blogga då man inte ammar el underhåller Liam är inget alternativ då tiden inte finns hehe ;).


Skaffa barnvakt så jag kan blogga känns ju sådär, dels är det inte helt enkelt att skaffa barnvakt överhuvudtaget. Sen vill ja inte lämna bort honom för att kunna skriva.

Bara nu när jag skrivit fick jag lägga bort grabben en sväng för att kunna skriva. Men han började gråta.... så nu sitter vi här m både barn o dator i knät igen. Varmt o väldigt otympligt....

HUR GÖR NI EG?

Kommentarer
Postat av: Leos mamma Maria

Hej!

Jag brukar passa på att blogga när Leo sover eller underhålls utav sin pappa :)



Ha det så bra och lycka till med skrivandet :)

2010-12-15 @ 11:58:49
URL: http://pojkenleo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0