Lilypie First Birthday tickers

Älskade papi, sambo & vän!

Aldrig ngonsin har vi bråkat så mycket, som sedan Liam kommit till världen. Vi oroar oss, vi är inte alltid överens.
Vi måste samsas och komma överens om hur man har hand om något man älskar så mycket, mer än livet självt.
Det är inte alltid lätt. Det är OFTA svårt, men ALLTID värt det.

Jag har aldrig heller kännt så enorm kärlek till Papi som fter Liam kom hit. Linus är n givmild Papi, sambo och vän. Han ställer upp i vått och torrt. Han ställer krav på mig att inte sitta och gnälla. Och Gud vad jag kan bhöva det!
Många gr går det vägen. Andra år han en verbal uppläxning ;).

Han har ett hjärta större än de flestas. Han är n sann humanist. Och vi delar många åsikter. Jag är så dålig på att säga dessa ord till honom. Han örtjänar så att få höra dm!
Jag ska försöka bli bättr på det.

Älskar dig  Linus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0