Lilypie First Birthday tickers

Usch och verkligen fy!!!!!!!

Är trött på att ha riktigt rejäla värkar som "bara" kommer ngn g i tim max. Som jag skrev förut, antingen kommer han snaaaaart. Eller så får jag åtminstonde LITE vila innan dess att han kommer!
Nu har jag iaf satt i mig en hel ananas. Väldigt äckligt, dels för att jag inte var sugen. Men det svider så mkt på tungan när man äter för mycket färsk ananas tycker jag.
Iof var den inte den största ananasen jag sett. Men usch asså.

Nu sätter jag i mig en HEL 200 g choklad-kaka. Fy asså!!!
För det första är jag inte jätteförtjust i godis. För det andra så finns det 2 saker jag mår illa av just nu, det ena är kaffe det andra är CHOKLAD. Men barnmorskor på BB i lkpg säger att det kan sätta igång värk-arbetet! Har även läst det på andra håll på nätet. Trixet är tydligen att äta HELA för det är ngt ämne som det tydl är ganska sparsamt med i kakan. Ngn bit räcker liksom inte.
Jag har nu ätit 4/5. Huuuuaaaa vad illa jag mår. Det roliga är att man tydligen "kom på" att det kunde sätta igång värkarbetet eftersom en blivande mamma som just hade satt i sig en 200 g choklad-kaka hamnade i förlossnings-skedet ganska plötsligt och rejält. Men hallå! Vem *** gör sånt???!!! Smäller i sig en sån stor kaka bara sådär???
Jösses....

Ni undrar säkert om det funkar, och det gör det faktiskt!!!
Men det är inga värkar, bara rejäla samandragningar. Men alltid ngt, håll i er och bli starkare för jag har gärna inte svullat detta i onödan!!!
Mår INTE bra, detta är nog det värsta jag gjort, men inte länge till hoppas jag ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0