Lilypie First Birthday tickers

Saknas det delar???!

Papi har panik. En godartad panik. Kan man säga så? Jag vet inte och bryr mig inte, säger så ändå.
Han ska få upp en hylla till sovrummet (en sak av 4 som ska upp, men hej o hå det är alltid ngt!). Köpt skruvar till detta, mössor till Bebis i liten storlek ;).
Lite grejer till bb-väskan osv.
Nu står han nere på gården och monterar in adaptern i bilen till Babyskyddet.
Babyskyddet var en del av barnvagns-packetet vi köpte ihop. Nu verkar det som att det saknas ngr delar!!!!
(El så saknas de ngr delar i Söta Papis huvud medans han i panik försöker styra upp saker inför förlossning ;)...)
OM det saknas delar är det INTE kul. Har inte kvar nr till de vi köpte alla grejer av. Och kostade ju en hel del, så inte så roligt att blivit lurade om det nu är så det ligger till =S....

Vad vet jag.
Papi ringde till grannen Ante (tidigare refererad till på bloggen som "GUbben" då han kilar stadigt med "Gumsan" )nu iaf. Han kan fixa det mesta och har MKT MER ERFARENHET av att montera Babyskydds-adaptrar än vad både jag o Papi har tillsammans. Så hoppas det löser sig...
Min tilltro till dem är STOR.

Snart ska jag äta annanas. Det sägs sätta igång värkar. Hellustigt och tydl ska man käka upp ett helt träd med bark o allt för att det ska ens rycka till i livmodern ;). (Tyyyyp iaf, det är min tolkning av vad de sa på "Doctors" för ngr veckor sedan iaf). Men nöden har INGEN lag.
Lustigt bara för jag vet ju inte om jag vill ha ut honom än?
Måste stoppa min amningskudde färdigt först!!!
Snacka om att ens prioritering blir HELT FEL då man är gravid eller allra helst när det börjar närma sig en förlossning. Igår när jag verkligen trodde att "nu är det DAGS, om några tim på sin höjd drar vi till BB!!!". Då förstår Ni, kom jag på att jag planerat att käka taco på kvällen. Hur i ******* skulle det gå ihop med en förlossning???!!!
Sa det till Mormor som närvarade, "JÄGARNS!!!! ja kan INTE förlösa ikväll, ska ju steka köttfärs till taco!!! SYND! får ta det ngn annan dag!"

Nehe Ni... Annanas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0