Lilypie First Birthday tickers

Kussen Åsa!!!

Kom hit förut, hon styrde upp mitt humör rejäääält!

Vi åkte till tornby-området. Drog in på Systemet, en värld för mig lika bortglömd som mascara-avdelningen på HM. Drömde mig bort till en god matbit med ett glas rödtjut. Vilken huvudbäng jag kommer få av det då!
Men tanken lockar ändå!

Men "party-party" saknar jag inte alls. Visst det kommer kankse bli kul när det väl blir dags. Men inget som lämnat efter sig en stor saknad alls.
Om jag saknar drickat alls så är det som sagt vinet till en god kött-bit. Eller kallt vitt vin till räkor. Massor räkor och massa tillbehör.

Efter det fick jag min dricka på Burger King ;), sen mötte vi upp Papi vid externlagret vid Ikea. Träffade en bekant också som alltid är lika trevlig!

Vi drog (Kussen, Papi o jag) till Max och åt. Mmmm vad gott! Är fortfarande mätt!

Drog hem till mig o Papi, fikade lite på kexchoklad och kakor som Kussen hade m sig. Papi försökte locka kvar henne med löften om skräckfilm (kussens stora svaghet!) men inte ens det gick. Så nu har hon åkt :*(!
Hoppas hon kommer snart igen!

Medans hon var här så var jag så social att jag klädde om min pall som ska stå vid smink-bordet Papi satt upp åt mig. (EG ska jag inte ha det som smink-bord, utan ha det och bara sitta och fån-glo på min son där ifrån. Bordet står nämligen bredvid spjälsängen. Men Papi satte bara upp bordet om jag sa att det var som smink-bord. Så rent officiellt sett är det så ;)..). Ska ta kort så Ni får se hur hörnan blev!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0