Lilypie First Birthday tickers

Inget mer hände...

såklart efter att ha ätit hela choklad-kakan o ananasen. Visst hoppade det igång för ett tag. Men som alltid avtog det!

De senaste dagarna har jag haft rejäla förvärkar från och till men de blir aldrig kontinuerliga. De kan börja öka rejält. För att efter ngr tim förvinna helt och hållet. Så himla typiskt, men har nu kommit till sans med att det antagligen inte blir innan den 7e sept. Att man bara hade "oturen" att få de här rejäla sakerna innan. Men får se det positiva i det hela. Kroppen övar ju.

Vad har hänt utöver det? Hmmm jo vet inte om jag sagt det men är ju fortfarande lite sjuk. En feber som inte riktigt gett med sig. Mår tusen gr bättre än i början av förra veckan men ändå väldigt dåligt. Är öm i kroppen, ont i hals och huvud osch har grymma svettningar (det har ja iof hela tiden nuförtiden... hua).
Skönt att jag får lite sömn nu när Papi varit hemma. Han är också lite sjuk så fick jobba halvdag i fredags o är hemma idag med. Samma symptom som jag hade i början av förra veckan stackaren...

Men jag blir ju så rastlös och kan inte sova då jag är själv hemma. Så igår sov jag till 12, gick upp åt lite, gick och la mig och sov tills ugn 18.30 för att sen nanna kudde 00 igen.
Dock var jag helt dyngsur av tuppisen. Det är ju som sagt ngt som inte är som det ska med kroppen.
Lite skillnad är det från annars. Då man gått och lagt sig sent, inte kunnat sova pga sura uppstötningar, spring på toan, värk i höfter och dyl.

Idag är jag väääääääääääldigt trött igen. Har haft en lång sovmorgon och vaknade upp till en fint uppdukad frukost. Stackars Papi att få styra o ställa med sånt då han är sjuk. Men nu har även han fått vila lite.
Men senare måste jag iväg till Försäkringskassan på kurs. Bokade tid tills idag för tusen år sen. Är sista innan förlossning så får ju omöjligt missa den... herregud! Vet inte om Papi ens kommer kunna följa med. Får se hur han mår.
Utöver det så har jag fått bristningar i min navel-piercing. Så typiskt. Bara ngn vecka kvar av graviditeten och NU spricker det. Svider och så men mest känns det bara så förargligt att det sprack så sent... Ödets ironi...

Nu ska vi äta lite så höres vi. Måste ju uppdatera Er om kursen?

So long ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0