Lilypie First Birthday tickers

Igår hände inte mkt...

Var kvar hos Mormor ett tag. Papi kom dit och gav mig sprutan. Sen låg han och var bakis i soffan haha.
Var kvar till kanske 18-tiden??? Minns inte exakt.

Åkte till Coop för att handla grejer till middagen (var eg tänkt att vi skulle gå ut och äta men det blev alldeles för sent). Väl inne på Coop fick jag kramper i innerlåret som spred sig upp till grenen. INTE kul alls. Papi förstod liksom inte allvaret för när kramperna kom höll jag på att ramla ihop helt och hållet. Halta mig iväg ut och satta mig på en stol. Jätteobehagligt var det. Papi kom springandes med korgen med varor, betalade och packade påsen. Men då vi inte fått med oss allt bestämde vi oss för att gå in igen och hämta det sista. Mådde liiiiiiiite bättre av att ha vilat också. När jag väl höll Papis hand gick det bättre. Han kände ju direkt då jag fick kramper då och hjälpte mig genom att stötta mig.
Så himla otäckt att vara så hjälplös. Att det just gör ont kan jag leva med, men hjälplösheten är det värsta. Jag förbannade Coop något så oerhört över att de inte hade räcken för mig att hålla mig i när jag skulle ut fr kassan till entrén.

Samtidigt inne på Coop hade jag fått rejäla förvärkar som satt i. Jag måste sett festlig ut, haltandes skrikandes svettandes och hysterisk inne i butiken haha.

Vi satte oss i bilen, Papi fick springa in på Priso och köpa det sista vi missat att köpa på Coop. Väldigt omständig shopping det där!
Blev bogserad upp till lägenheten. Sen fixade Älsklingen taco. Mkt gott! Värkar fanns kvar, och de var starka men avtog och blev aldrig regelbundna. Så mkt som de känns hoppas jag dock att man åtminstonde öppnat sig lite så att det gjort "nytta"!
Somnade i soffan. Men väl i sängen kunde jag inte somna försen efter kl6. Vaknade sen kl9. Så jag är trött idag =S!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0