Lilypie First Birthday tickers

Humöret på topp!

Undrar hur länge det håller i sig =)!
Tror att jag är i ngn form av euforiskt rus av det faktumet  att jag snart kommer få träffa min son ♥. Helt sjukt...

Det fysiska är dock INTE tipp topp. Kroppen är helt fantastisk men jag kan verkligen inte förstå hur det kan vara så att man har kramper som framkallar jordens träningsvärk (skämtar verkligen inte, vissa dagar efter att jag haft jordens förvärkar kan ja kanppt lyfta armarna rakt upp) el inte får ngn sömn alls. Hur ska man då kunna ta hand om en liten.

En sak som stör mig är när folk säger att "värre blir det" och syftar på när man fått barnet. Tala för Er själva, jag sover i snitt ngr tim om dagen och så har det varit bra länge. Sprutor, foglossning, nerver i kläm, vena cava-nerver som smiter åt, halsbränna  o det är bara en liten del av allt...hej o hå... Ser fram emot att slippa allt detta.

Ser fram emot mys i soffan med Papi ikväll!!!

Kram på Er!!!

Kommentarer
Postat av: Moster L

o när bebis är ute så har du ju han att titta på de nätter då det inte blir någon sömn, o kan mysa med han de dagar då kroppen värker. det blir ju helt annorlunda :)

2010-08-30 @ 16:08:43
Postat av: mormor

Ja tänk när vi får hålla i vår lilla prins....kommer att bli så underbart....

2010-09-05 @ 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0