Lilypie First Birthday tickers

Hittar inte på min sida haha

Letat efter inlägg där jag skrivit om babyshowern. Vet att jag skrivit lite. Men vart när hur???
Med risk för upprepning tycker jag att en liten samanfattning (om så igen) kan passa nu när jag lagt upp lite bilder. Äntligen!


Som sagt Moster L överraskade ju med en traditionell ameriskansk Baby-shower!
Med stor hjälp av sitt party-crew Mormor och Morbror P!
Papi preppa med bord och div grejer åt mig så han skall icke glömmas bort! hehe

Jag själv fick hållas i badrum och fixa mig själv på förmiddagen medans Moster L fixade dekoration, fika och lekar.
Notera ballong-blommorna på loftgången. MYCKET fina. Jag blev jätteglad över hela kalaset. Lekar som var jätteroliga, och jag vann en tänka sig!!!
Leken gick bla ut på att dricka upp vatten i ur en nappflaska. Det var inte lätt kan jag säga. Framförallt inte då den andre finalisten var Katrin (Moster till Papi och en värdig motståndare ;)...) satt bredvid och snuttade flaska för fullt. Jag ville ju se och började skratta så mkt.

God fika var det också!
Anledningen till att jag sitter med världens kortaste shorts är för att det var ugn sommarens hetaste dag dock. Fläkten på max effekt och korsdrag!!! Varmt var det...

Moster L hade jordens överraskning i bakfickan med. Mia med familj kom och hälsade på!!!
Vi hade inte setts på ugn 6 år kom vi fram till!
Jag blev såååååå glad och helt chockad! Hon hade sin familj med sig också, helt underbara killar som gjorde väldigt gott intryck!!!


Tack alla Ni som gjorde kalaset till den lyckade tillställning som det var!
Jag hade jättetrevligt och uppskattade verkligen Erat besök och presenterna var jättefina!!!

En stor eloge till the one and only Party-planner och underbara människan ♥Moster L♥. Med ett hjärta av guld och enorm omtänksamhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0