Lilypie First Birthday tickers

Halsbränna, lite febrig och hungrig

Pasta och köttfärssås är på gång! Nu helt färdigt tydligen. Kursen på Försäkringskassan var OK. Men inget man inte kan läsa sig till på deras hemsida. Lärde mig mkt, blev samtidigt förvirrad. Fick sitta i salen i nästan 2 tim och höra att "absolut sista dagen att anmäla sig är dagen då barnet anländer" hehe...
Kanske dags att skaffa ett moderskaps-intyg.
Det intyget ska jag sedan skicka till Försäkringskassan för att sedan få tillbaka papper ifrån dem som jag ska fylla i och sedan skicka tillbaka. EFTER det blir jag registrerad hos dem. Hmmm en jäkla tur att han inte kommit än kan jag säga haha. Måste prata med min BM imorgon då jag har tid där. Jösses vad stressad jag är.


Nu ska vi äta och Papi är skiiiiiiitirriterad. När han är så här har jag lust och skälla ut honom. Tur för honom att jag inte har ngn energi så jag orkar inte ens tjaffsa!
Det är för det var längesen han åt. Snacka om jobbig...

Måste därför sluta. Vi höres!


Stora kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0