Lilypie First Birthday tickers

Gårdagen!

Spenderades med att bli bortskämd av Moster L, Mormor och Morbror P. Det var filmkväll, såg två roliga komedier och åt goooood mat. Kyckling och pommes med massa grönsaker till. Sen blev det snacks!
Moster L fixade tom en liten skål åt mig så jag inte behövde sträcka mig. GULLE!!!
Lyyyyx!

Vaknade för ngr tim sen inne i mammas dubbelsäng. Gud vad skönt jag sovit. Men måste erkänna att jag saknat Papi också. Tänk att jag som flängt runt så mkt i mitt liv ändå kan vara så hemmakär haha!!!

Men vad trevligt det var igår!!! Nu stör jag mig bara på att det känns som om piercingen (i naveln)  håller på att ge helt vika. Ser inte så illa ut men känns!!!

Får se vad som händer idag då. Så trist att man vaknar så tidigt jämt!!!


Kommentarer
Postat av: Moster L

Du är välkommen flera gånger ;) de va myyys!

2010-08-30 @ 16:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0