Lilypie First Birthday tickers

Det var längesen!

Jag har nu fått höra av ett flertal olika källor att jag måste skärpa mig och uppdatera bloggen. Jag läser då in i detta och tycker det är ytterst kul att inlägg efterfrågas.
Att en människa vars vardag kantas av soff-sitteri, en o annan värk, svulleri och dåliga musikstil brist på inlägg efterfrågas av en del.

Därför skall jag nu skärpa mig! Dags att uppdatera som bara den.
Hade tänkt att uppdatera järnet imorgon. Kanske lägga upp bilder från babyshowern?!

Idag har jag:
Vaknat, ätit, kastat upp, ätit, kastat upp, blivit arg på katten Trulsa som vi är kattvakt åt för att hon tvingar mig upp ur soffan när jag har extrema kramper i buken för att hon kissat på fel ställe, blivit sams m Trulsa när hon kommer och vill kela, försökt sova, misslyckats, ätit, kastat upp, smsat Papi, hälsat på hos grannen och blivit serverad kaffe, senare blivit serverad hemmagjorda piroger gjorda av karlarna, haft jordens förvärkar, uppdaterat bloggen.

Ska:
få spruta, ta 3 olika mediciner, försöka sova gott, antagligen misslyckas!

Kommentarer
Postat av: Moster L

Det är rätta takter, bloggarn!

2010-08-13 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0